Prej kidnapuesve të pamëshirshëm deri tek vrasësit serik, karakteret negative shpesh janë të shkëputura nga ngjarjet e jetës reale. Po ashtu trafikimi me qenie njerëzore është një temë që ka goditur kinematografinë në Hollywood.
Trafikantët para se gjithash, janë njerëzit më negativ të mundshëm. Ata skllavërojnë dhe shfrytëzojnë njerëzit për fitim.
Sot, një numër i madh i filmave portretizojnë një hero duke mposhtur një rrjet të trafikimit njerëzor. Saga e filmit ‘Taken’, në të cilën Liam Neeson luan një ish-agjentë të CIA-s është ndoshta shembulli më i njohur.
Në filmin e parë, Neeson ka 96 orë kohë për të shpëtuar vajzën e tij nga një rrjet i trafikimit shqiptar në Paris që rrëmben vajzat e reja dhe i shet ato për sheikët e Lindjes së Mesme. Dhe ai ia del me sukses, si në shumicën e filmave ku karakteri pozitiv ia del mbanë.
Në filmat që u përmendën më parë amerikanët dalin si heronj, teksa përdorin shqiptarët rusët apo arabët si të këqij.
Shikuesi i mbetet në dijeni nga këta filma se në botë nuk ekziston vetëm trafikimi seksual por edhe ia që ndodhë në industri ndodhë në disa raste, po ashtu në bujqësi, në restorante dhe sallone flokësh.
Shikuesit mund të mos e dijë se burrat, gratë, djemtë, vajzat dhe individët transeksualë janë të gjithë shënjestër e trafikimit të qenieve njerëzore.
Shikuesit mund të jenë të mashtruar duke menduar se problemi është një i huaj, duke i lënë ata në dijeni se vetë roli i nacionalitetit që aktrohet nuk do ta bënte një gjë të tillë.
Dëshira për t’i mbajtur qëndrimet që paraqiten nga aktorët në filma është e dalluar tek njerëzit, por kjo mund të kthehet në problem.
Natyrisht Hollywoodi nuk do të ndalet së bëri filma të tillë. Por ne si shikues mund të bëjmë më shumë duke e larguar vëmendjen nga lidhja në mes asaj që paraqitet në filma dhe realitetit me qenie njerëzore.