×
  • Biznes
  • Biznes / Teknologji

    “Matrix në jetën reale”: Kush mund të përfitojë nga Metaverse, teknologjia e së ardhmes

    Insajderi
    29 October 2021 - 15:06
    Klikoni Këtu për t'u bërë pjesë e kanalit të Insajderit në Youtube.

    Facebook ka njoftuar se do të punësojë 10 mijë njerëz në Evropë për të zhvilluar “metaverse”, një koncept për të cilin shumë flasin si e ardhmja e internetit. Por çfarë është saktësisht?

    Për laikët, ky mund të duket si një skenar nga ekskluziviteti i filmit popullor “The Matrix”, por shpjegimi më i thjeshtë është se ai është një version i shtuar i realitetit virtual (VR) dhe shumë janë të mendimit se metaverse mund të jetë e ardhmja e internetit.

    Në fakt, besohet se VR për internet mund të jetë ajo që ishte smartfoni modern për telefonat e parë celularë të viteve 1980, transmeton Telegrafi.

    Në vend që të jeni në kompjuter, mund të përdorni një kufje (kufje dhe syze) në metaverse për të hyrë në një botë virtuale që lidh të gjitha llojet e mjediseve dixhitale.

    Ndryshe nga VR-ja aktuale, e cila përdoret kryesisht për të luajtur video-lojëra, kjo botë virtuale mund të përdoret pothuajse për çdo gjë – punë, lojëra, koncerte, kinema, udhëtime – ose thjesht për të kaluar jashtë.

    Shumica e njerëzve imagjinojnë se do të keni avatarë 3D që do t’ju përfaqësojnë ndërsa jeni në botën virtuale. Por duke qenë se është ende vetëm një ide, nuk ka një përkufizim të vetëm të harmonizuar të metaverset.

    Pse është përfshirë në këtë Facebook?

    Facebook e ka bërë ndërtimin e një metaverse një nga prioritetet e tij të larta.

    Ajo investon shumë në realitetin virtual përmes kufjeve të saj Oculus, duke i bërë ato më të lira se rivalët – ndoshta edhe me humbje, sipas disa analistëve, raporton engadget.

    Ai gjithashtu ndërton aplikacione VR për tubime sociale dhe për vendin e punës, duke përfshirë ato që ndërveprojnë me botën reale.

    Pavarësisht historisë së blerjes së rivalëve, Facebook pretendon se metaverse “nuk do të ndërtohet nga një kompani brenda natës” dhe ka premtuar bashkëpunim.

    Kohët e fundit ai investoi 50 milionë dollarë në financimin e grupeve jofitimprurëse për të ndihmuar në “ndërtimin me përgjegjësi të një metaverse”. Por ai mendon se do të duhen edhe 10 deri në 15 vjet për idenë e vërtetë të një metaverse.

    Kush tjetër është i interesuar për metaversen?

    Tim Sweeney, kreu i Epic Games, i cili është krijuesi i lojës popullore Fortnite, foli gjatë për aspiratat e tij metaverse.

    Lojërat me shumë lojtarë në internet kanë botë të përbashkëta interaktive që datojnë dekada më parë. Ata nuk janë një metaverse, por kanë disa ide të përbashkëta.

    Vitet e fundit, Fortnite ka zgjeruar produktin e saj, duke organizuar koncerte, ngjarje sociale dhe më shumë brenda botës së saj dixhitale. Kjo u bëri përshtypje shumë njerëzve me atë që ishte e mundur – dhe e shtyu vizionin e Sweeney-t për metaversin në qendër të vëmendjes, transmeton Telegrafi.

    Lojëra të tjera po i afrohen më shumë idesë së një metaverse. Roblox, për shembull, është një platformë për mijëra lojëra individuale të lidhura me një ekosistem më të madh.

    Ndërkohë, Unity, një platformë zhvillimi 3D, po investon në “binjakët dixhitalë” – kopje dixhitale të botës reale – dhe kompania grafike Nvidia po ndërton “Omniverse” të saj, të cilën e përshkruan si një platformë për lidhjen e botëve virtuale 3D.

    A do të fokusohet metaverse kryesisht në lojëra?

    Jo. Edhe pse ka kaq shumë ide se çfarë mund të jetë metaverse, shumica e vizioneve e shohin ndërveprimin shoqëror njerëzor si thelbin.

    Facebook, për shembull, po eksperimenton me një aplikacion takimesh VR të quajtur Workplace dhe një hapësirë sociale të quajtur Horizons, të cilat të dyja përdorin sistemet e tyre virtuale të Avatarit.

    Një tjetër aplikacion VR, VRChat, është tërësisht i fokusuar në shoqërimin dhe bisedën në internet – pa asnjë qëllim apo qëllim tjetër përveç eksplorimit të mjedisit dhe takimit me njerëz.

    Sweeney i tha kohët e fundit Washington Post se ai imagjinon një botë në të cilën një prodhues veturash duke u përpjekur të reklamojë një model të ri që do të “prezantojë veturën e tij në botën virtuale në kohë reale dhe ju do të jeni në gjendje ta lëvizni atë përreth”.

    Ndoshta kur të bëni blerje në internet, fillimisht do të provoni veshje dixhitale dhe më pas do ta porosisni që të mbërrijë në botën reale.

    A ekziston tashmë teknologjia?

    VR ka bërë një rrugë të gjatë vitet e fundit, me kufje të nivelit të lartë që mund të mashtrojnë syrin e njeriut për të parë në 3D se si një lojtar lëviz nëpër botën virtuale. Është bërë gjithashtu më popullor – kufjet Oculus Quest 2 VR për lojëra që ishin një dhuratë e njohur e Krishtlindjeve në vitin 2020.

    Një interesim më i madh do të jetë për NFT-ët, të cilat mund të ofrojnë një mënyrë për të gjurmuar me besueshmëri pronësinë e mallrave dixhitale, mund të tregojë se si do të funksiononte ekonomia virtuale.

    Dhe botët dixhitale më të avancuara do të kenë nevojë për lidhje më të mirë, më të qëndrueshme dhe më të lëvizshme – diçka që mund të adresohet me prezantimin e 5G.

    Për momentin, megjithatë, gjithçka është në një fazë të hershme. Evolucioni i metaverset, nëse ndodh fare, do të luftojë mes gjigantëve të teknologjisë për dekadën e ardhshme, ose ndoshta edhe më gjatë. /Telegrafi/

    OP-ED
    Nga Rubrika

    © 2016-2024 Gazeta Online Insajderi - Të gjitha të drejtat e rezervuara.

    Impressum

    Kontakt

    Trademark