×
  • Kulturë
  • Show / Fashion

    Minifundi pika fillestare e rrëzimit të sistemit patriarkal

    Insajderi
    16 December 2021 - 20:30
    Klikoni Këtu për t'u bërë pjesë e kanalit të Insajderit në Youtube.

    Për shkak të atmosferës politike dhe shoqërore në atë kohë, gratë dhe burrat ishin në gjendje të hiqnin dorë nga kufijtë gjinorë dhe të vishnin të njëjtat stile të veshjeve. Pantallona me bel të lartë, këmisha të ngushta dhe flokët e gjata ishin elementet kryesore të kësaj lëvizjeje që të dy gjinitë i dhuruan.

    Gjatë viteve 1960, një rritje e madhe e fuqisë feministe ndodhi në modë me shfaqjen e minifundeve të famshëm. Pra, feminizmi është i lidhur me një nga periudhat më të rëndësishme në historinë e modës. Minifundi u interpretua si një formë e aktivizimit politik, si një mënyrë rebelimi. Zhgënjimi i vazhdueshëm i grave për sistemin patriarkal, nga votimi te diskriminimi i punësimit, i çoi ato të vishnin funde me vija më të shkurtra si shenjë e çlirimit të grave.

    Në vitet 1960, gratë protestuan për të de stigmatizuar minifundet. Mary Quant ishte një stiliste revolucionare e modës që pati një ndikim të madh në historinë e modës. Ajo u vlerësua me hartimin e minifundit të parë, duke reflektuar dëshirën e tanishme për një ndryshim.

    Nga korseja e ngushtë e viteve 1950 deri në çlirimin e viteve ‘60, pavarësia dhe liria seksuale u shprehën të gjitha përmes minifundit. Gratë filluan të mbanin minifunde dhe fustane me gjatësi mbi gju. Në vitin 1966, minifundi në mes të kofshës formoi imazhin e një gruaje të fuqishme, moderne dhe të lumtur.

    Në këtë epokë u ngrit nocioni i “veshjes së fuqisë”. Gratë që vishnin pantallona ishin bërë të zakonshme duke u bërë një opsion shumë i popullarizuar, dhe shpesh ishin me bel të lartë dhe të palosur. Supet e fuqisë dhe xhaketat e fuqisë sunduan mbi kulturën pop. Kjo u soll nga bollëku i grave në vendin e punës që përdorën rrobat e tyre për të vendosur pushtet dhe autoritet në mjedisin profesional.

    Ata përdorën modën si një mjet për të riafirmuar dominimin e tyre në një mjedis akoma patriarkal. Në fakt, stilistja Katherine Hamnett përdori shumë nga pjesët e saj për të përcjellë mesazhe politike.

    Me kalimin e dekadës kambanat u zëvendësuan ngadalë me pantallona me këmbë të drejta, me fundet e ngushta ose të ngjeshura në majë dhe të lirshme ende duke vazhduar të monopolizojnë modën e zakonshme. Së bashku me këtë nocion, kostumet e pantallonave të grave u popullarizuan më tej. Me gratë dhe çlirimin homoseksual, gjithashtu u eksperimentua veshja kryq.

    Një tjetër subkulturë gjatë kësaj kohe ishte stili unik i jetës përreth diskotekave, apo klubeve të vallëzimit me origjinë nga Franca. Kultura disko prodhon një modë të vetën, me pëlhura me shkëlqim, “satiny” dhe “sequins” që dominonin pamjen. Ngjyra të ndritshme dhe zinxhirë ari dhe medaljone ishin gjithashtu në pararojë, si dhe pantallona shumë të ngushta, të cilat mund të shihen në filmin e vitit 1977, “Ethet e së Shtunës në Natë”.

    Kah fundi i kësaj dekade njerëzit filluan të luftonin kundër veshjeve me ngjyra të ndezura dhe u zhvendosën drejt një veshje pak më të errët, e njohur ndryshe si një veshje punk. Stili ishte i përbërë nga veshje kryesisht të zeza dhe aksesorë me rrjeta peshku, prerje flokësh të çuditshme, kunja dhe zinxhirë në qendër të vëmendjes.

    OP-ED
    Nga Rubrika

    © 2016-2024 Gazeta Online Insajderi - Të gjitha të drejtat e rezervuara.

    Impressum

    Kontakt

    Trademark